ola bandola

Idag har det varit chaitime med Rebecca, en bra break från bananlådorna. Chai är livets dryck. Julklappar kunde jag också köpt men hittade inget jag dog för. Jobbigt att man måste dö för en grej för att kunna köpa det, men så är det och det kan inte ändras.

Fem bananlådor är sprängfyllda och det ser inte ens ut som om jag börjat packa. Jisses, jag slänger och slänger och ändå växer det. Men nu får det vara nog för idag, eller det har varit nog ganske länge nu men imorgon påt igen. Jag ska flytta till min femte lägenhet nu. Första var en etta med kök, sedan blev det en tvåa med balkong, sedan ner till lilla campusrummet i korridor och sedan till lilla rummet jag bor i nu. Vilken utveckling :) Men nu får det vara nog med smårum, hoppas jag. Min etta på 39 kvm väntar snart på mig och det kommer bli en lycka. Även om det just nu känns vemodigt att lämna detta. Såna här känslor är jobbiga, men jag har lärt mig att hantera dom. Vemod check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0