orvar

Okej, det är sanning. Inget ljug alltså. Jag ska till Göteborg. På en tisdag. På kvällen. Jaha hur kommer jag hem då? Ha! Med spårvagn såklart. För jag bor i Göteborg. Typ. Det är inte riktigt ett hemtrevligt hem, men det finns en säng, och den ska jag försöka sova i. Det kommer givetvis inte alls gå. För det finns så mycket jag vill fixa med först. Innan jag ens kan tänka mig att sova. Sen kommer jag ha inflyttningsfester, ganska många tror jag. Det finns så många jag inte träffat på länge och då blir det ju inte alls bra om alla kommer samtidigt för då kan jag inte prata med någon.

Ikväll ska jag träffa Emelie och Thomas. Jag är skitnervös. Han kommer ända från Paris. Jag kan ingenting om Paris. Har varit där en gång men då lärde jag mig inte sådär jättemycket. Emelie kommer från Kode och jag kan inte så mycket om det heller faktiskt fast jag har varit där ganska så många gånger. Jag funderade på om jag skulle ta med mig lite bilder på när jag var i Paris men sen kom jag på att är det någon stad han varit i och vet hur den ser ut så är det ju faktiskt Paris. Jättedum idé. Då är det bättre att jag tar med med bilder från när jag varit i Kode. Sen kom jag på att varför ska jag över huvudtaget ta med mig bilder, vilken stad det än handlar om.


Kommentarer
Postat av: emelie

haha vad roligt det hade varit=)

2011-01-07 @ 15:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0