trevlig vecka gott folk

Idag var jag nere på ica och köpte massa bananlådor. 5 kr styck kostade dom och pengarna la jag i cancerfondens bössa. Då var priset inte särskilt högt. Skulle ica tagit pengarna hade det känts lite girigt av dom. Säskilt nu när det är juletid. Men skitsamma, nu var det ju som sagt inte så att dom tog pengarna heller så sluta tjata. Imorgon blir det packa, på onsdag blir det packa och på torsdag städa och tvätta och fredag kanske kan få bli en vilodag. Men då måste det vara rent för på lördag kommer våra mammor och dom ser om vi inte har manglat våra mattor. Våra pappor kommer också, det är dom som kör bilarna. Så på lördag ska vi bära och kånka sängar upp och sängar ner och skrivbord ner och skrivbord upp. Så det blir Davids hem. Och på söndags skiljs vi åt och vi följer med våra mammor och pappor hem till våra födelseorter.

Jag håller på att gå i spillror av mina nerver. Som sökande med kompletterande betyg, dvs en sån som jag, så har jag betydligt mindre chans att komma in för att citera studera.nu. Betydligt mindre, så kan man ju inte skriva. Även om det är så. Man blir ju jätteledsen. Och det blev jag. Såklart.

Nu ska jag äta chips och dip och se NÄST SISTA avsnittet av Dextie.. Härliga måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0