Hej igen

Jag orkar liksom inte sitta vid datorn på sommaren. Under höst, vinter och vår står datorn på nästan dygnet runt och jag är ständigt uppdaterad om allt oviktigt som händer, men nu känns det bara slöseri och tråkigt att sätta mig här. Jag vet inte vad varenda människa gör nu som jag annars vet via facebook men inte mår jag dåligt över det. Jag inser nu under sommaren vad mycket skit jag håller på med under terminerna som bara tar upp massa tid. Att blogga är inte skit, så det har jag bara varit slarvig med pga tidsbrist, men allt annat jag gör på detta internet, vad är det?? Ingen aning. Katrin Zytomierskas bantning efter Ringo är faktiskt inte så kul. Men ihöst, då jag blir slö igen är jag rädd för att det kommer bli intressant.

Nu har har jag jobbat mer än heltid ett tag, typ 6 dagar i veckan och jag har inte varit hemma en eftermiddag. Det har varit Liseberg, bokskrivande, badande, båtåkande i ny båt, Skagen och igår Dyrön. Vi var på kalas hos Lorentsons och det var så festligt! Mat av högsta kvalitet och vernisage med rosé. Allt var bara bra hela tiden. Premiärsov i båten och det gick bra.

Och jobbet går bra? Ja. Jag har fått några kompisar födda på 10 och 20-talet. Det är kul, men ganska mycket så jag är lite trött. Men jag har ett jobb! Och det är det viktigaste. Har man ett arbete ska man vara nöjd. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0