Dagen efter

Åh så dumt det blev att jag inte kunde blogga igår! Fanns inget nät i Sthlm, det gick inte att skriva eller ringa heller under långa perioder så internet var borta hela dagen. Fullt ös i hela stan!! Helt otroligt och som sagt, även om vi inte så några gäster så var man med och fick sig en redig känn på stämningen. Såg kortegstarten iallafall och Daniel och Victoria vinkade glatt. Vi satt ju sen sju men dagen gick så snabbt. Vi hade ju en trevlig granne men även en som ja jag vet inte vad jag ska säga. Han var tjötig och pratade om alla gäster även om han inte hade koll på någon. Ska man tro honom såg vi märtalouise minst tre gånger. En av dom tyckte åtminstonde jag så mer ut som bildts fru. Vår skånska granne hade fått en bild av benny och jag och j ångrade oss en aning att det inte var vi för den fick hon sålt till Expressen! Även en bild på oss ville dom ha så vi sa glatt våra namn och hoppades på lite mer mediautrymme haha. Till något annat, talen!! Var dom inte underbar!? Daniels tal var det finaste jag hört, och vad modigt. Nu måste vi smälta det här, j åker till Gbg och jag till Knivsta. Hoppas D har lite tålamod för detta var något av det festligaste jag varit med om och det kommer ältas :) kul att ni verkat så intresserade som läst och skrivit kommentarer! Jag hoppas ni är nöjda det är vi! Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för en fantastisk rapportering!!!!

2010-06-20 @ 10:08:41
Postat av: Anonym

Jag håller med föregående talare - fantastisk rapportering! Det blir mycket att smälta för er och nu ska ni väl se allt på TV hemma i lugn och ro. Själv har jag nyss sett hyllnings-konserten från fredagkvällen (eftersom vi var på scoutläger när den sändes). Ha det bra! Kram Karin

2010-06-20 @ 15:08:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Rebecca

det har varit jättekul att följa ert äventyr !

2010-06-21 @ 01:09:50
URL: http://www.majlov.se
Postat av: Staffan Wallgård

Vackraste talet? Tyvärr kunde du inte höra din pappas tal till din mamma, deeet var vaaaccckkert!!

2010-06-22 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0