trött!

Det tog slut så snabbt! Allt har gått i ett rasande tempo och det är tur att vi är likadana för jag tror det hade varit svårt att hänga med.. Blev många snabba beslut och mycket springandes tvärs genom gamla stan. En sväng till stadshuset och sedan tillbaka för att vila men nej, istället upptäcka att det verkar hända något nere vid Danmarks och Norges skepp, ungefär så har det varit. Vi köpte två tidningar, en amelia och en mama (ja, jag tvekade lite, men varför måste man ha barn för att vilja läsa artiklarna..) men dom tidningarna har vi inte hunnit öppna, inte ens på ditresan. Hade visserligen lite tid över på lördagen men jag ville liksom inte tappa fokus. Lördagen var jättetrevlig och jag orkar inte skriva om deras avspärrningar och brist på uppvisning av gäster. Jag tycker bara det var riktigt dåligt och tycker mest synd om de som faktiskt sovit i gamla stan för att bli utkörda och de vi mötte som rest med barn för att ändå inte se något. Jag och Johanna hade ju haft vår kväll kvällen innan. Nu ska jag försöka smälta lite och vila. Är i Knivsta och tröttheten känns mer för varje sekund, har inte blivit så mycket sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0