adwent

Snart är det jul och inget kan göra mig gladare nu. Så jäkla gött ska det bli efter denna smått hysteriska höst. Eventuellt så går inte min hysteri över. Det är lätt att tro det och det gör jag väl fortfarande. Men i januari vet vi. Haha ja just det.

Så när man har det sådär på gränsen till sammanbrott då kan det vara bra att lyssna på musik. Men det måste bli rätt, annars blir det katastrof. Den första låten nedan tex. Den är inte katastrof utan genialisk att lyssna på när man håller på att explodera av arghet. Man kan ju tro att såntdär gör mig ledsen eller varför inte arg men det blir tvärtom. Alltså jag bli glad. Och tuff. Och då känner jag mig precis som låten nummer 2. Oslagbart.


nummer 1 http://www.youtube.com/watch?v=f6GwaCaeLb8

sen nummer 2http://www.youtube.com/watch?v=5TF6fTtDLZ8

och just det, det är ingen video på första låten för då tar dom bort alla fuck och motherfucker och ersätter med tystnad då tappar låten lite av sin.. grej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0