här kommer Lulu!

Jag skickade ett mms när jag var ute och promenarade i snön. Då fick jag tillbaka varför har du snö på näsan? Klart jag inte har snö på näsan, däremot har jag läppar som är torrare än fnöske. David envisas med att köpa Lulu Carter-stift och det gör att hamnar det lite på näsan som det lätt gör så ser det ut som snö. Det gör inte så mycket för jag tänker att det ser härligt vintrigt ut. Jag måste dock vara försiktig så det inte kommer mellan näsan och läppen. Då tror folk att jag har mjäll i mustaschen. Det vill jag inte. Mina läppar är som sagt alltid, hela vintern, spruckna och hemska och jag vill gärna hitta något som är.. lite mindre vitt. Men lika bra som Lulus. Finns det något sånt så måste någon hojta till! Det finns saker som är bra också och det är att jag är en ganska finnlös person. Det är jag tacksam för eftersom jag tycker det är ganska jobbigt att tvätta ansiktet och jag har aldrig ägt något rengöringsvattenaktigt. Jag tror att min hud vill vara ifred och jag accepterar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0