fast i det här nä

Idag kom "snöstormen" haha. Den missade visst Karlstad. Karlstad har överlägset bäst årstider över Göteborg och Stockholm. Det är visserligen de enda städerna jag bott i. Men det är så fint här. Och jag kommer sakna Karlstad så hemskt mycket. Det är först nu som jag på riktigt, riktigt inser att jag faktiskt inte kommer bo här mer. Och Frida som varit min granne sen dag ett kommer inte vara det mer. Jag kan inte med att vara mer nere nu men det är ju så svårt, för det kommer så mycket sorgligt med den här flytten. Det var en annan människa som flyttade hit än den som flyttar från. Haha jävla klysha men varför måste man kalla allt som är sant för klyshor? Det känns visserligen bra för jag känner mig klokare nu.

Jag ångrar saker jag gjort så förfärligt mycket. Jag hoppas någongång att jag kan förlåta men man få nog lära sig att leva med att man inte alltid gör saker som är så himla bra. Lära sig att leva med, jag har så mycket som jag lever med och som skulle äta upp mig i ett smäck om jag inte aktivt anstränger mig för att leva. Det kräver en del energi. Synd att den energin inte kan tas från mitt fett. Jag har gått upp 10 kilo sen förra vintern och det är ett tecken på att jag slutat bry mig om det mesta. Förrutom att jag hinner ner till Ica innan 23, viktigt. Och ganska tragiskt. Jag ska börja bry mig igen har jag tänkt. Inte speciellt om vikten. Jag bryr mig ärligt inte så mycket om det nu för det är ett stort jävla skit samma om man sätter det i lite perspektiv. Perspektiv snyggt ord förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0