Hej

Jag kan inte tänka. Därför kan jag inte skriva. Jag är totalt ut funktion. Ingenting fungerar för JAG KAN INTE VÄNTA. Inte så att det måste bli vår nu, inte alls, men jag vill bara veta. För jag blir vansinningt rastlös av att inte veta. Inte veta någonting faktiskt. För så är det nu. Jag bara går runt och drar. Fast jag har prov imorgon. Fast min garderob inte befinner sig i garderoben utan någon annanstans. Fast jag har massa att göra är det det där dragandet som bestämmer. Jag är fast i min oro, ja så skulle man kunna säga. Nu sa dom oro på tv precis samtidigt som jag skrev det. Sådant kul händer ibland. Jag är så himla glad att jag att jag faktiskt tycker sånt är kul. Eftersom jag så lätt blir ledsen så är det väldigt skönt att jag blir glad lika lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0