Oktober!

Äsh nu har jag redan glömt igår och tänker att den finaste tiden är nu. Och då menar jag nu, typ 6:e oktober. Det är rusk ute! Ett minus är att rusket slog upp fönstret inatt och krukor åkte i golvet och tog med sig jorden men bortsett från det är så är det bara av godo. Jag åt risgrynsgröt till fruksost och ikväll ska jag baka, för Frida och Rebecca kommer och hälsar på. Sen måste jag plugga däremellan också. Tänkte köra ett kapitel om tabeller och kartor. Högskoleprovets DIK-del med andra ord.

Imorgon far jag och David till Kristinehamn. Där bor mormor och morfar. Och så är kusinen Britta där för hon läser i Karlstad en sväng då och då. Och så är moster Lisbet där också och sist men inte minst (eller i detta fallet är han ju faktiskt minst) Albert. Åh det blir roligt!

Visst är det kul med sommar, men man kan hoppa även på på vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0