vilket kalas

Jag brukar klä mig bekvämt för jag blir på så dåligt humör av korvfodral som man egentligen inte får plats i. Men igår kände jag, varför måste jag vara så bekväm hela tiden? Så jag tog fram min skinnkjol, här snackar vi fodral. Och som en korv med för mycket fyllning gick jag ut och jazzade. Det är farligt med plagg som man hemma tänker att äsh jag får bara hålla in magen lite så är det okej. Tänkte jag en sekund på att hålla in magen? Det skulle jag inte tro. Skinnet till trots så blev det en helfestlig kväll. Frida bjussade på god middag och det blev kalas!

Och känner ni att Dexter börjar stå er upp i halsen så kan ni sluta läsa nu.
För idag blev det konstig stämning mellan mig och David. På riktigt. Ett avsnitt slutatde men en jättenyhet och vi skrek rakt ut och visste inte var vi skulle ta vägen. Plötsligt slutar David skrika och tittar på mig. "Du visste..." Jag blev så chockad. Istället för att förneka och fråga varför han sa så knäppa saker så blev jag så förvånad att han genomskådat mitt skrik och frågade hur han kunde veta det. Det kändes som jag brutit ett förtroende och jag kände att han var besviken. Jag försökte förklara, jag hade ju inte medvetet tagit reda på något. Jag kanske bara har valt att inte blunda för informationen. Och kanske att jag kikat med ena ögot på vilka skådespelare som är med nästa säsong, men det vet han inget om och han är nog ingen flitig besökare här så jag känner mig inte så orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0