Mina ögonbryn och jag

Men vad häftigt! Jag kan lägga in bilder från min mobil. Ja det är sant. Då kan bilderna som jag bara haft i mobilen alltså hamna i datorn! Genom en tunn sladd. Den sladden måste jag haft på ett hemligt ställe under de två år jag haft min mobil och idag blev den synlig. Det ligger alltså en hel del bilder där. Och jag kan visa några. Som en liten tillbakablick.

Träffade Magnus Samuelsson, det var ballt.


Och foten måste vara med. Givetvis.


Ibland blir man så rasande på sitt hår så man måste göra det platt, fast jag vet inte om höhår blev bättre.


Ledsna folk överallt. Det skulle vara kul att måla något annat.


Mitt liv som vårdbiträde.


Mamma och pappa utanför jensen´s i Skagen. Jag tog det här kortet för jag skulle mms:a det till Staffan som älskar Jensen, men det glömde jag. Så du får det här!


Våran hiss. Och jag vet att jag har för mycket rouge.


Jag låtsas att jag är en arg och stressad sjuksköterska. Och så låtsasgår jag. Lite skämmigt så bilderna får vara lite mindre


Och en färsk en. Mina bryn har fått växa som dom vill.



Kommentarer
Postat av: Frida

haha åh du är så himla söt emelie!



btw, ska vi boka in bonde på onsdag eller?

2010-10-03 @ 16:35:50
URL: http://frullaaan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh vad fin du är Emelie <3

2010-10-04 @ 10:17:46
URL: http://www.majlov.se
Postat av: Staffan Wallgård

Tack för bilden på Jensens, vad sugen jag blev!

2010-10-05 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0