Upp och hoppa

Vad väntar jag på? Jag glor på Malous efter tio bara för att jag inte vill lyfta mitt arsle från soffan. Jag måste till bibblan och jag vet ju att det kommer bli nice när jag sitter där, men nu känns det.. inte så nice. Det var bra hos Rebecca igår. Jag trodde hon gjorde storkok när vi kom, typ köttgryta (eller inte kött just eftersom hon inte äter kött men typ) fast det var te. För hennes vattenkokare är för ful för att stå framme. Vi kollade bl a på Jonny som vägde 300 kg och hans mage hängde som en påse vid knäväcken. Han hade det nog inte särskilt roligt.

Det är kul när det händer något kul på en söndag, annars gillar jag inte söndagar så mycket. Måndagar är konstigt nog bättre. Nu läser jag visserligen på distans så det där med dagars ordning spelar inte så stor roll, men på måndagen har ändå veckan dragit igång. Nej nog med ordbajset, nu är det som sagt måndag och jag ska skicka in tre redovisningar; en om celldelning, en om genteknik och en om kolhydrater, proteiner och fetter.

Min dag



Kommentarer
Postat av: Rebecca

mer myskvällar !

2010-09-27 @ 15:36:57
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0