ja ja ja!

Tåg- en timme kvar. En kortare evighet. Jag har läst om hjärtat och det var inte så kul som jag hoppades. Jag tror jag körde slut på mig lite inför förra tentan. Att vara så jävla speedad över nervsystemet som jag var är inte sunt. Nu lyssnar jag på musik istället. Kikar ut genom fönstret. Netto. Åmål. Man får se mycket. Jag måste åkt tåg i månader om man skulle vilja räkna. Jag vill verkligen verkligen inte räkna. Men jag tycker ju om det. Jag gillar att sitta och glo men ändå ta sig någon vart. Som i morse. Jag måste sluta dagdrömma. Hamnade i botaniska. Med min resväska också. Dumt. Alla ser hur man inser att man är vilse. Man känner sig dum. Det luktar spy på tåget. Nu vill jag ännu mer vara framme. Jag ska till mitt gamla hem, eller hemstad. Jag har inget hem där. Däremot stabilt bra folk som lånar ut sitt hem. Taggad till tusen.

Kommentarer
Postat av: karin d

Men hallå! Hjärtat är ju hur kul som helst..kan inte reduceras till bara en simpel pump... 100 000 slag om dagen är inte att förakta, och varje slag är ett slag för dej hjärtat!

2011-04-30 @ 16:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0