nåt äggstra kul?

Nu har jag hämtat lördagens klänning. Den kanske inte kommer göra succé på krogen men hemma, där kommer den passa väldigt bra. Det är panterfest. Ta fram pantertanten i dig. Lite så tänker jag. Det är Tarras gamla trasa, såklart. Hennes trasor är det enda jag har på mig när jag går ut nu för tiden. Denna är förfärlig. Leopard, v-ringning och uppklippta fransar. Jag tror jag ska sy om den. Lite mer ben. Dvs bara klippa av den. Det passar bättre på temat än att se ut som en Tarzan. Men kalaset ja, vi började planera, jag och Emelie som håller i kalaset och även om vi försökte hålla på pantertemat så gled det över på ägg. Hela tiden. Vi gillar ägg väldigt mycket och spånade om att gömma ägg i hela lägenheten. En jättekul idé tills jag kom på att jag kommer väl inte komma ihåg var vi lagt alla ägg. Jag kommer hitta ägg i juli. Kanske ett i september. (Nu blev det sådär läskigt när man lyssnar på radio eller tv och så säger dom ordet som man precis skriver eller läser och nu sa carina berg september, detta hör inte till saken). Jag tror jag får skriva upp var vi lägger alla. Nu låter denna idé jättekonstig. Men den kommer nog bli av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0