nuu äntligen

Nu har jag haft kalas sen tentan. Och den gick bra. Jag gjorde den på en timme men gick efter två. Den sista timmen kan man sitta och ha det lite bra på. Slappna av. Ta en kopp kaffe. Kika på dom anda (inte fuska). Vad härligt det känns då. Det blev grilla korv någonstans i Göteborg. Träffa klassisarna. Och man sitter där och känner hur jazzen börjar bubbla i en och man bara måste. Man måste få jazza. Vi gick till Chalmers. Svängde runt. Tills jag plötsligt kom på att det var onsdag och jag blev sådär tråkig jag-måste-veta-om-jag-kan-ta-mig-hem-humör. Som jag kan bli på. Stissig och stressad sprang jag på Åsa på trappan ut. Kul. Och jag glömde igen att det var onsdag och jazzade några timmar till.

Klassisar på grill.


Helena tar fram kameran och jag sliter av mig jackan, för det är ju sommar. Klänningen köpte jag som present till mig. Den är min nervsystemsgåva. Tack.

Och imorgon åker jag till Karlstad! Äntligen äntligen! Dansa arslet av mig med Sanna och Mattus. Jag blir fnissig bara jag tänker på det. Det bästa är att allt blir så roligt som jag förväntar mig. Man bara vet vissa saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0