torsdagshelg

Nu börjar påsken tror jag. Jag kommer fira den lite på lördag genom att äta ägg ungefär. Sen får det vara nog med kalas. Jag ser sommaren nu. Den är ganska nära. Jag vet vad jag kommer göra fram till 1 juni. Det känns ganska bra. Jag vill ju vara spontan också, men det får jag vara på helgen. Vardagarna har blivit ganska inrutade. Och jag älskar det. När man har en bra vardag är livet rätt bra. Nu när jag skrev det kom jag på att jag inte gör så alls. Jag skriver ofta saker och sen får jag sudda för jag kommer på att jag bara sitter och ljuger. Jag blandar ju upp helg och vardag ganska ofta. Ibland passar en onsdag bättre som lördag och ibland kan jag läsa en hel lördag för att det känns som en tisdag. Helg i veckan är fint. Och läsa på helgen är bra med. För när det inte är meningen att man ska läsa, när ingen annan gör det. Då går det bra. Idag är det torsdag. Det går därför sådär. Jag tror jag tar lördag idag. Jag är så nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0