filmkväll

Det är nu, när jag bor i den staden som jag tror att jag vill bo i ett längre tag som jag inser att det är lite tråkigt att jag inte bott här jämt. Sen studenten. Alla jobb man haft, alla kurser man gått och alla skolor man läst på. Så bor ingen av dom man lärt känna här. Jag vill ha alla här. Att Stockholm ligger så långt bort är den dummaste geografiska idén av alla. Ni får inte flytta dit. Ni kan väl komma hit. Ja? Ikväll har jag sett på film med Martin. Via msn. Det är kanske inte optimalt. Det är ju roligare om man kan sitta i samma soffa och se varandra istället för en text men eftersom jag inte kan stanna kvar i samma stad så bli det så. Man träffar folk lite överallt. Och det är ju väldigt roligt det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0