virkvirk

Det är ju sommar idag med. Då kan man planera som att man vet att det är det imorgon också. Jag måste skaffa mig en filt. En behändig en som jag kan ha med mig överallt. Jag ska ligga på den hela dagen imorgon och kanske få ett sträck där byxorna slutar. Jag vill så gärna börja packa till min resa nu men jag tror det är för tidigt. Om jag gör det måste jag ju hålla på att packa upp och ner hela tiden eftersom jag kommer behöva kläderna. Jag tänkte på Barcelona idag och typiskt, som vanligt, så hade jag på kläder som jag inte har i verkligheten. Det var en vacker vit virkad klänning. Den passade så perfekt. Jag undrar var den är. Jag undrar om den finns. Jag har ju mönstret i huvudet så jag måste nog sy mig en. Det känns inte som att Barcelona blir fullständigt utan min klänning. Virkade gamla gardinlängder finns väl överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0