Jag jag jag

Ett i-landsproblem jag har nu är att det är varmt men jag måste ha täcke. Eller inte nödvändigtvis ett täcke men något som kan liknas vid ett skynke iaf. Det behöver inte vara särskilt mycket men att ligga helt bar går inte. Men hur litet skynket än är så är det för varmt. Jag blir irriterad av det faktiskt. Och så är det ensamt och tråkigt när jag haft fina besök. Jag bara ligger här, tyst. Jag läser och läser och när jag läst allt jag vill läsa så skriver jag lite. Jag säger något högt för att inse att nej just det, det är ingen som hör. Jag ringer ett samtal för att höra vad som händer någon annanstans. Men nu är det kväll och det är bara jag. Då blir jag rätt glad att jag ändå är rätt bra kompis med mig själv. Jag tänker på roliga saker och fnissar till för mig själv. Har slutat att känna mig fånig då.

Nu ser det ut som att täcke är det bästa i livet.
Men man är ju ingen blottare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0