jaja

Sista helgen och bara för det så känns det som att man inte kan jobba en dag till. Allt blir jobbigt, när det borde vara lätt. Jag ska till Paris snart och jag ska dricka massa vin och äta massa ostar varje dag. Jag ska göra allt jag tror man gör i Paris och gör dom inte så så ska jag göra det ändå. Jag ska köpa fina klänningar och choklad. Och så ska jag såklart träffa Emelie. Min älskling. Jag tänkte på vad mycket vi har att prata om, sen kom jag på att vi vet ju redan allt, med den fina nya teknikens hjälp. Fast sen kom jag på igen att det spelar ingen roll för allt som skrivits måste sägas högt för att det ska bli på riktigt. Det är som om man ändå inte riktigt vet om man inte hört det. Som när man bara pratat med någon på internet jättejättelänge och sen träffas. Då känner man ju varandra ganska bra men man måste ändå prata strunt en stund på riktigt för att komma ikapp.

Nu ska jag snart ner till jobbet och göra laxomelett. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0