Sskdräktsförändring tack

Som jag såg ut när jag kom hem idag från jobbet idag har jag nu lovat mig att aldrig se ut igen. Bara för att man inte har snyggkläder på sig kan man ju försöka att snoffsa till sig lite. Glasögon satt snett också för jag råkade sova på dom. Att aldrig få göra sig fin för jobbet känns jättetrist faktiskt, därför får man göra det bästa man kan utav fejan. Och hitta någon fin sjuksköterskeklänning i framtiden. Jag tycker det är synd att man inte har fina pennkjolar, små hattar och instoppade blusar. Visserligen blir det inte snyggt med blodstänk på men det är ju inte snyggt på pyjamasarna man har på sig nu heller. Jag googlade efter någon tjusig dräkt och hittade en fin bild och poff var jag inne på kompis Caritas blogg. Det verkar som vi har samma smak.

Istället ser man ut såhär. Bilden får vara mindre för så trist är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0