kul

Morn.

Vi hade fest hos Helena innan vi fortsatte festen utanför, mer i stan. Det var en väldans massa folk överallt. Pampigt på göteplatsen med scen och grejer. Vi dansade och försökte känna oss lite fria sådär. Det gick strålande. Jag hade små vita gymnastikskor så varenda steg jag tog kunde jag ta som ett danssteg istället. Det var blått på Nefertiti och man fick spela golf. Fem (!) banor hade dom riggat upp. Det kändes lite mycket kanske. Jag spelade en, skulle fortsätta på nästa när "ansvarige för golfen" frågar om inte jag har någon att spela med. Jo, det hade jag ju. Helena fortsatte och när hon också gick över till andra banan så fick hon inte fortsätta för att hon ändå inte skulle kunna vinna. !? Jättekonstigt. Men det var kul och tack vare mina skor kunde jag promenera hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0