Augusti 7

Nu ska jag inte röra en fena. Vi fick dansat hela natten på Sticky. Det var längesen jag var där. Det är kanske lite ungt men det är väldigt festligt. Det är inte ungt så man känner sig som en dam som försöker sig på att dansa. Man känner sig bara inte yngst. Frida fick träffa några av mina Göteborgskamrater och det gick ju strålande. Jag trodde inget annat heller. Det blev fest och en del spårvagnsturer. När det blir så får man tänka att festen är lika mycket på vagnen. Och det kan vara en bra plats det med.

Åsa Hanna och Magdalena, som äntligen kommit hem från Hong Kong. Och jag fick använda min lampskärm.


Fina glasögon hittade vi. Och god mat

Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0