16.33 en onsdag

När man skriver sms missuppfattas det ganska lätt. Om mottagaren är okänd. Jag glömmer bort att ironi inte fungerar till exempel. Och så tolkas det på sätt som man inte har någon aning om. Och då är de ju dumt av mig att tro att bloggar är på något annat vis. Men jag orkar inte bry mig. Jag orkar inte tänka på hur det ser ut att vara för då tar det liksom udden av att vilja skriva. Jag skriver ju för min skull. Och då kan det kanske uppfattas "fel" ibland men det gör liksom ingeting. Uppfattar någon mig på ett visst sätt så är jag ju sån, och uppfattas jag på ett annat sätt av någon annan så är jag ju sån också. Vi är så många!
Tack och hej nu ska jag äta korv med bröd och mos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0