Hej jag heter Emelie och är ny

Idag pratade dom om KTC på skolan. Skola universitet sak samma. Det är ett kliniskt träningscenter och jag vill hänga där varje dag tror jag. Och jag tror på riktigt att jag kommer göra det också. Där kan man öva på att sticka så man blir proffs. Jag vill bli proffs och det är tack vare den motivationen som gör att allt känns så bra och relevant. Klarar jag seminariet imorgon så är jag igång på riktigt! Åh jag är så nervös. Jag är så kass på att uttrycka mig bara så det blir så lätt massa hummande och öhande. Fast man kan, EGENTLIGEN! Så frustrerande.

Idag fick jag låtsas att jag var nyinflyttad. Jag åkte spårvagn och hamnade på hissingen och där bor jag ju inte alls. Dumt. Det var två till som hade gjort som jag och dom frågade mig hur dom skulle åka och jag blev så ställd så jag svarade ju rätt och hjälpte dom men sa att jag också var ny. Haha. Vilken idiot. Nu kom jag på att jag ju faktiskt är nyinflyttad. På ett vis. Då var det ju inte så korkat ändå.

6:an mot Länsmansgården åker inte hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0