hej intresseklubben

Det är när det inte förväntas av en som man vill göra det. Töntigt att det fortfarande är så. Idag var det en mindre, ja ganska mycket mindre, naturkatastrof och då kände jag att det var en bra dag att gå hem istället för att ta vagnen. Det är ju så självklart att ta vagnen men mitt hår var fult, tvättbjörnslooken var ett faktum och mina skor har redan spruckit. Jag hade liksom inget att förlora. Jag hade inte någon brådska hem. Och magen var nöjd efter att ha fått sig ett par mazariner av Josefine. Jag gillar när man blir bjuden på fika och det dukas upp två mazariner till bara mig. Jag gillar att äta två av det man äter. Då kan man först äta den första (logiskt?) och då har man så mycket intryck att ta in. Det tar ju några tuggor att få in känslan. Sedan, när man börjar på sin andra, då kan man bara koncentrera sig på njutningen. När jag äter två semlor kan ett lätt illamående smyga sig på och har man möjlighet skulle jag rekomendera två lite mindre. Men det är absolut inga problem med två fullvuxna heller.

Vad händer annars. Ja, paret Beckham ska ha ett barn till. Och så ska hon posera med kaggen i vouge. Det kan vara anledningen till att dom skaffar ett barn tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0