10 poäng

Jag har fått för mig att jag har betald semester nu. Det är roligare så. Snart kommer det inte alls vara roligt.

Igår hade jag Emelie här och det blev så bra som det brukar vara. Hon fick lyssna på allt jag tänkte och jobbiga tankar blir så mycket lättare att bära när man delar dom och roliga tankar blir så mycket roligare när man pratar om dom. Det är skönt att kunna få ur sig sånt. Hon fick också prata, såklart. Det är ganska ovanligt med männsikor som är bra på att både lyssna och prata men det kan hon. Vi åt tapas och drack mjölkdrinkar. Och så pratade vi om personligheter. Jag hittade ett papper idag där jag hade skrivit upp ett citat som sas igår. När man är med någon man tycker om.. så hoppas jag ändå att man visar någon sorts personlighet. Det är en sån sak som man först kan skratta åt och sen kommer man på hur sorgligt det låter. Då känns det lite jobbigt och man går tillbaka till att tycka det är roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0