Oj förlåt jack

Idag slutade jag att fungera. Jag brukar ta med mig lunch när jag ska vara på universitetet hela dagen. Idag var en sån dag. Jag gick upp och åt frukost och brukar vanligtvis efter den plocka med någon typ av mat. Idag valde jag dock att inte ta med någon lunch eftersom jag inte var hungrig. Nej? Man är väl aldrig hungrig efter att man ätit frukost? Hur tänkte jag där? Mat är ju en av dagens höjdpunkter så att jag var såhär dum i huvudet förvånade mig.

Jag ska såklart plugga nu. Det är då jag istället skriver här. Struntsaker kan tyckas men ett tidsfördriv. Idag hade vi basal omvårdnadsträning. Det var bra, för jag var jättetrött men det är svårare att somna när man gör saker. Vi övade på övre och nedre toalett. Tvätteri alltså. Vi övade på en som hette Jack. Hans leder hade gått ur led och han var ganska så svår att ha att göra med. Sladdrig kropp som vek sig åt alla håll. Och så ramlade hans snopp av när jag skulle tvätta den. Då kände jag att herregud vad är det vi håller på med? Jag tycker såklart inte man ska ta in en random gubbe att öva på (verkligen inte), men det kändes som att det var en bit från verkligheten. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: S. Höken

Ojojoj! Så olustigt, men ändå så lustigt!

2011-02-18 @ 10:58:42
URL: http://peaceofgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0