sista för idag

Poff! Poff! Poff! Ett inlägg till? Ja men jag skriver ju inte allt nu. Bara publicerar. Man har lust att skriva ibland. Men inte lägga upp det. Ibland vill man bara upp med texter men känner inte för att skriva. Så bra då. Att jag idag hade en text eller två på lager. Och så har jag inget att göra ikväll. Jag har varit en facebooktönt hela kvällen. Och klockan är halv tolv. Men inte trött som vanligt. Jag brukar ju sova massa timmar men det funkar inte. Imorse gick jag till skolan. Jag tror det finns en kortare väg som inte tar 1 ½ timme. Men det gjorde ingenting. Det var sol, jag lyssnade på musik och dog nästan av en spårvagn men summan av kardemumman så var det en bra dag. Eller förmiddagen var bra. Sen sa jag något larvigt på seminariumet men fröken sa att det var bra. Jaha, tack då. Och sen kom eftermiddagen. Som man vill spoola bort om man inte har något att göra. Så trött på att bara gå och dra. Kanske ska leta efter ett jobb ändå. Så man får något gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0