hallå där köp blåbär

Nu är det helg! Skitkonstigt. Denna vecka har gått fort, samtidigt som det känns som jag gått i Borås i evigheter. Jag saknar tidsuppfattning. Men åh vad jag är lycklig att få sätta igång med detta! Allt verkar så intressant och roligt och spännande och det känns så sjukt ovant att vara så entusiastisk. Det är ju inte vad jag brukar vara, minst sagt. Jag vill lära mig allt. Ja lite så känns det nu. Det kommer troligtvis inte kännas så för evigt men man får passa på att medvetet tänka på sin lycka medan man känner den. Det är en bra sak jag faktiskt lärt mig.

Lite festligeter har det varit denna första vecka. Innan jag började i Borås har man ju aldrig tänkt tanken att åka dit på kvällen men det gick ju väldigt bra! I torsdags var det kalas på skolan och sen vidare ut. Jag kände mig såklart trött och tänkte åka hem ganska tidigt, men plötsligt hade jag ändå hamnat ute och motvilligt var jag tvungen att ta sista bussen hem till Göteborg. Det tar ju sin lilla tid så man får planera sin hemfärd.

Nu är jag i Synneröd
och hänger, ska snart till Maxi och träffa Emelie. Vi ska ju inte umgås på maxi även om det inte är en helt dum idé heller, men vi ska utgå från Maxi och sen får vi se vart Kungälv för oss. Vilken resa det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0