Visst har vi kul

Någon gång har någon sagt att jag har skrivit privat. Att det är konstigt/dumt/bra att jag vågar skriva det jag tänker på. Ungefär. Något sånt. Men det stämmer inte alls. Jag skriver en halv bråkdel av det som känns i mig. Det som ganska många tänker dessutom. Och även jag då. Jag skriver sånt jag tänker men inget konkret som någon kan fråga mig om. Och så skojar jag till det. Och då blir det lättare. För alla. Jag tror många skojar till det som inte är det minsta skojigt för att det kanske då blir lite, lite skojigare. Jag tycker det är en bra idé. Bara man får ut det någon gång ibland. Så kan man vara skojig sen igen.

Något som är väldigt skojigt i en annan bemärkelse är att denna bild kommer upp när jag googlar Emelie Sporre. Jag bor granne med hästarna och jag och Emelie stod länge och väntade på denna bild.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0