korna och jag

Nu är det nytt år. En nystart. En måndag i gigantiskt format. Det har börjat bra också. Jag är äntligen göeborgare igen. Eller igen.. Jag har ju aldrig varit det. Först bonne och sen stockholm och sen Karlstad och nu, cirkeln är sluten! Och vad jag har längat efter Götet. Fast både bra och dåligt att David bor kvar i Karlstad. Mest dåligt såklart fast jag kommer ju åka tillbaka till Karlstad massa mer och det känns underbart.

Idag har jag inte
haft ont i magen av allmän nervositet. En bra januaridag. Träffade Magda och Helena i berlin och drack grädde med kaffe och choklad. Sen har jag ätit min favoriträtt, räkor ostar skinkor och vin. Jag borde känna mig lite trött men ändå tänker jag på vad jag ska hitta på nu. Kanske ta mig ett bad? Som på nyårsafton. Ett invigningsbad 5 på morgonen var det bästa jag kunde göra. Jag undrar om man får bada på natten. Jag vill för all del inte hamna i bråk med grannarna alleredan! Haha stackars Ross tänker jag på nu. När han inte vill lämna pengar till vaktmästaren eller vem det nu är som slutat. Jaja. Jag måste sluta referera till Vänner i mitt huvud :/

Lite bilder från mitt bo fanns här i min lilla dator så dom kan jag ju visa om någon skulle ha intresse av det. Man vet ju inte. Som en del kanske känner till så älskar jag fina saker. Det gröna kotyget har jag spanat på skitlänge. Skitlänge är några år och det är ju ganska länge. Det är ju ganska grönt med ganska stora kor, ca skala 1:1 och jag har liksom inte känt att korna kunnat få den plats dom vill ha förrän i den här lägenheten. Man vill ju inte vakna med en koflock som håller på att springa över en liksom.




Kommentarer
Postat av: Frida

åh vad fint det ser ut!! ser fram emot att komma och hälsa på dig :)

2011-01-06 @ 01:07:51
URL: http://frullaaan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det ser ju jättestort och mysigt ut :)

2011-01-10 @ 12:15:10
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0