god helg

Man borde säga till folk när dom har lapparna kvar på kläder, även om man inte känner dom. Jag brukar ha lappar kvar. Igår gick jag en promenad med mina nya promenadkläder. Kommer hem och ser en grön stor lapp hänga och dingla i nacken. Alltså, det är ju inte så hemskt farligt, inte pinsamt heller, men det känns så onödigt bara. Okej det känns lite dumt. Som om man hade så himla bråttom att komma ut i sina nya fina kläder att man inte hann kolla sig i spegeln. Vilket är sant.

Och det är helg! Nu är visserligen mina vardagar inte så väldigt ansträngande men helg är skönt ändå. Det ska firas med födelsedagskalas och vanligt kalas. Klänningen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0