Lampan

Poff så är det mitt i sommaren. Och det känns som jag varit ledig i ett halvår. Det betyder inte att jag haft tråkigt. Så brukar det ju inte vara. Det ska gå fort när man har roligt och så blev det såhär. Imorgon börjar jag tidigt. Just imorgon är det bra för då får jag gå på fest på kvällen. Helena och Mirjam har ett nytt bo som jag ska besöka. I en ny klänning.

Jag måste köpa
lite mer baskläder. Jag tänker det när jag promenerar till stan. Kanske en vanlig kjol. En enkel tröja. Men så går jag därifrån med en klänning som inte alls är så användbar. Men imorgon. Jag drömde om den. Eftersom jag då och då får kommentarer om mina kläder när jag är ute, såsom indiana jones och lillbabs så hade jag väl omedvetet tänkt vad jag skulle se ut som i denna. Och svaret blev tyvärr en lampskärm. Det kanske kommer en bild på den, men ni vet sånadär omoderna lampor, vita veckade. Jag har en sån lampa. Ungefär så ser sen ut. Och jag tycker den var urtjusig.

Ja men här har vi en bild jag hittade. Lägg till mitt huvud över bara. Så snygg jag kommer vara imorgon.

Kommentarer
Postat av: sara

haha, jag har en klänning som ser ut som en sån! det är min "vid riktigt fina tillfällen-klänning".

2011-07-22 @ 18:47:48
URL: http://kattkerstin.blogg.se/
Postat av: emelie

haha åh! då borde vi gå till samma fina tillfälle i våra klänningar och bara vara tjusiga!

2011-07-23 @ 14:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0