Bara lite mitt på dan

Mina trappor till min lägenhet är, ja dom är för jävliga faktiskt. Jag brukar lyssna på musik när jag är ute och då blir det ganska naturligt att man gör det även på vandringen upp. Ibland hinner jag stänga av, för ibland minns jag hur arg man blir av vissa låtar när man bara är jättetrött och vill lägga sig ner nu. Idag glömde jag. Bon Jovi sjunger Its my life ganska högt in i mina öron. Jag blir rädd för jag kände att jag orkar inte bli irriterad. Jag insåg att denna låten är ett osäkert kort. Men så överakar man sig själv ibland. Jag blev fnissig av det, för det kändes så himla dumt. Lite som när Guns´n´roses dönar på med Paradise city när man ska ut och promenera. Det går ju inte att bli arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0