tack

Man får konstiga kommentarer när man är ute. Och allt lyckas jag ta som komplimanger. Först senare tänker jag jaha..? Indiana Jones har jag skrivit om förrut. Jag tycker fortfarande det är ganska imponerande att jag kan bli glad av att höra att jag ser ut som en 60-årig arkeolog. Jag hoppas dock det endast var i jackan de eventuella likheterna fanns. Men igår ja.

Du ser ut som "Är du kär i mig ännu Klas-Göran".
Okej. Eller, ser jag ut som allt det?
Ja. Eller nej, hon som sjunger?
Lite gammal?

Ja, eller jag menade dina kläder,
för du har inga rynkor, väldigt få om du skulle vara så gammal.
Så ganska bra bevarad för att vara från 40-talet?
Ja.


Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0