Juli 15

Det blir mycket städprat kanske. Men det är bara för att jag blev så frukstansvärt förvånad. Jag blev pigg men trött i kroppen av allt skurande och krypande på golvet i jakt på fläckar. Och brukar man inte krypa på golvet (jag brukar inte krypa på golvet) så kan man få stanna ganska länge där. Det gjorde mig trött. Jag städade datorn sen. Det var ansträngande på annat sätt men det tog lika lång tid. Jag kunde sitta i soffan men var tvungen att läsa igenom allt jag skrivit och kolla på alla bilder. Jag slängde och gjorde fina mappar. Prydligt blev det. Att mamma kom på halvspontant besök i förmiddags och jag slapp sladda runt och trycka in saker under sängen har jag min tröja att tacka för. Sen såg hon inte att jag hade städat datorn också, lite synd men det känns inte så spännande att visa. Här är en mapp med strunt, här är en mapp med viktigheter och här är en mapp med skolsaker från termin 1. Men fint för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0