Las turistas

Nu har jag lärt känna Göteborg ännu mer på riktigt. Massa skyltar och sånt jag inte sett förrut. Och Feskekyrkan som jag trodde var en kyrka ganska länge. Men det är bara fisk, i väldigt stora mängder. Vi tog kort på oss vid fina statyer. Vid fina båtar och vid fina stolpar. Paddan och hjulet, det är två viktiga saker som är kvar. Och Häckner på Liseberg givetvis. Det har jag inte missat sen jag var 7, typ. För jag älskar honom.

Nu är Johanna, Morten, Johanna och ännu en Johanna i Barcelona. Dom var så rädda för dåligt väder. Det gjorde mig lite sur med tanke på att mina och Helenas kvällar där ibland såg ut såhär. Jag menar, sämre väder kan dom inte få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0