dag 2

Jag och helena flyttar imorgon. Vi hade lite problem i rummet. Vi brukar inte klaga, vi brukar inte ha problem och bli ovanner med agare men vi ville faktiskt flytta. Vi har inte bestamt om vi ska overdriva historien lite sa vi inte uppfattas som kansliga sa darfor vantar jag med det.

Vi gick ut i langklanningar
igarkvall. En kille ville fa med oss pa pubrunda. Han sa att det var inte forran senare sa vi hann hem och byta om!? Tack men vi vill nog inte folja med. Annars ar det ganska gott om harliga killar som smackar med munnen efter en och rabblar nagon spansk ramsa. Det ar ackligt men annars ar det jattebra. Dom foljer inte med oss in i granderna, eller ja, alla ar i granderna. Det finns bara grander. Och sa mysigt det ar. Igar blev en stackars rullstolsbunden man ev utan hem knuffad ur sin rullstol och fickorna lansades. Det ar inte mysigt. Och det ar inte bara sana stallen vi ar pa. Men som jag gjort forrut, jag maste ju meddela mamma lite sa hon har nagot att tanka pa alla somnlosa natter. (Hon tycker det ar kul sa tank inte att jag ar ett elakt svin)

Kul sak. Skor ar givetvis
inhandlade av oss bada. Urtjsusiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0