dag 3

Nycklar glñms. Panik sma korta stunder varje dag. Det ar ett virrvarr. Men det loser sig. Vi bor in oss ganska ordentligt, och da vet alla hur det kan se ut.. klader, smink, skor, vaskor, pasar, blota handdukar i en javla rora. Sa kom vi hem inatt och upptacker en ny kamrat i vart rum. Man tycker synd om henne. Man skams lite att man brer ut sig sa, men sa gor man likadant igen.

Okej, vi flyttade pga
en kille. Obehaglig kille. Acklig. Inatt var jag saker pa att han stod och stirrade pa oss i morkret. Jag tankte ga upp och tanda lampan. Jag lag och kikade pa honom, vilket antagligen var en gardin, han rorde sig inte sa sen somnade jag. Vad palitlig jag ar..

Idag ska vi fortsatta strosa. Jag alskar att strosa. Alskar att ga runt och se vad som hander, var man hamnar, vad man ater och vad det blir av allt. Det ar sa mysigt overallt. Och sangrian ar god.

Kommentarer
Postat av: emelie

HU för killen vilket psyko men åå jag saknar dig! haha (efter 3 dar) tänker nu vill jag ringa emelie, eller jaha nej det går ju inte för hon är i barcelona o har det gott... Men det unnar jag er :) sola lite för mig med! Här vankas det åska :D hälsa helena! PUSS

2011-06-07 @ 15:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0