hej måndag

Och så är det första dagen på jobbet och just idag har jag fler andra tankar att tänka på än vanligt. Kanske bra att jobba, ta bort det andra. Om det gick. Risken finns att jag blir mer virrig än vanligt. Tur att jag ska jobba med dementa. Dom kanske har förståelse. Jag kanske kan få en ny vän där. Det hade varit trevligt.

Det kommer bli
en bra vecka tror jag. På onsdag ska jag på fest hos mamma och pappa. Vi ska tydligen fira att vi har sommarlov. Det känns som jag haft sommarlov en månad men men, fest är kul. Mamma tycker det är konstigt att jag säger fest, vi ska ju bara ses och äta men man kan höra att hon ändå blir lite förtjust. Fest liksom, det låter ju roligare än middag. Vi brukar ha bra fester. Fast vi sitter inte i en ring med en kortlek i mitten. Och man får gå på toaletten när man vill.

På bröllopsfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0