juni 25

Kan det inte få vara midsommar varje dag. Eller dagar att fira varje dag. Jag älskar att fira. Det är ganska mycket som kan firas. Emelie och Thomas hade jobbat bra och gjort så fint. Alla var så fina så jag gjorde ett ombyte framåt natten i ett försök att se lite mer somrig ut. För vem har svartvitrandig t-shirt om man inte går på Schillerska längre. Ingen kom jag på och bytte om till rosa. Det blev kanske sådär men äh, det spelar ingen roll. Det var kul. Kul och sorgligt som jag visste. Magdalena åker till Hongkong massa veckor. Jag har också gjort sånt, flytt härifrån och man får göra sånt, bara man kommer tillbaka. Men jag blir ju sugen på att bo någon mer stans också. Så var det ju inte tänkt men man tänker vad man tänker och det kan bli lite lättare om man accepterar det. Sedan kanske man inte gör något av det. Så kanske blir det en annan stad någongång. Eller kanske orkar jag inte flytta mitt arlse från östra Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Malin Ahlsten

Goddag! vad intressant dina inlägg är! kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer! :) Hoppas du har en trevlig helg :)

2011-06-30 @ 17:41:11
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0