12 juni

Jag saknar allt och är samtidigt så glad över det som finns här. Jag älskar att det är sommar. Att man kan göra måndag till en lördag och att jag bor i Göteborg för första gången. Att man har tid att se fem filmer dagen efter för alla är lediga. Men det jag saknar mer och mer är Karlstad. Igår kände jag att jag måste dit, snart. Det blir nog en helgvisit. Lite vill jag att det ska bo kvar människor där så man kan åka och hälsa på. Men sen kommer man på, skulle man få välja skulle alla jag känner flytta hit. Jag vet att jag skriver om sånt ofta. Men jag tycker på riktigt att det känns så sorgligt dethär med så utspridda kamrater.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh jag tycker att du ska komma hit nu <3

2011-06-14 @ 22:49:44
URL: http://Www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0