lite onsdag

Dagar i Synneröd så nu är man lite med i skallen igen. Sov utan drömmar. Och åt mackor med tio pålägg på. Nu ska jag hem till min knarkarkvart som lägenheten förvandlats till. Det måste verkligen röjas. Kanske slängas några påsar. Jag kommer inte sakna något. Halva min lägenhet skulle kunna bli stulen och det skulle nog bara kännas lite skönt, lite luftigt tom. Jag borde börja sälja. Ha affär. Men det är en liten sorg att jag älskar mina saker så mycket. Att älska sina saker. Det borde vara förbjudet.

Imorgon blir det
att hälsa på i staden som skulle kunna blivit min. Borås Borås, men den blev inte min. Men kul att man kan hälsa på. Älskar att hälsa på. Jag skulle vilja göra det jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0