juni 24

Utflykt till Borås kommer det bli igen. För det var kul. Idag är det midsommarafton kom jag på nu. Jag vet ju att jag ska fira midsommar men vet inte vad jag ska fira riktigt. Det är hejdåfest för Emelie också. Jag vet om det, men jag vill inte tänka på det, för det blir mer på riktigt då. Jag pratar definitivt inte om det. Fast långt därbak i huvudet ligger det och gnager. Det är roligt för henne. Jag tycker ju det. På riktigt. Det är bara så svårt att inte tänka ego också. För jag vet inte hur det kommer gå. Alla fantastiska, roliga, dumma, jobbiga, fåniga saker som hänt denna konstiga vår har jag ältat med henne. Och det kommer jag göra i höst med, men lite svårare blir det göteborg-parre.

men glad midsommmar ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0