Så blev det dags

Väskan är halvpackad och morgon kl 5 åker vi. Ska skriva lite från veckan. Kanske lägga upp ett kort. Vi får se vad jag kan. Jag kommer nog glömma en sladd hemma så det inte går. Jag börjar bli lite reservös. Den positiva nervositeten. Åka flygplan. Äta annan frukost. Det är så mycket på samma gång. Och jag har så mycket småfix kvar att göra och jag ligger fortfarande i sängen. Massa små dumma skitsaker jag måste köpa. Hårband, spännen, plåster, linsvätska. Och Andra Långgatan ska firas idag. Det är gatans dag idag. Jag undrar vad vi firar men jag tar väl på mig nåt fluffigt och går och kikar efter.

Och grattis Carita du är sjuksköterska! Jag skulle vilja träffa henne på sjukhuset om jag blir sjuk. Jag tror hon kommer vara så bra. Hon bjöd på en riktig pangkväll igår. Tack skaru ha.

caritaszmida.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0