mer tjat fran mig

Vi har kopt te och vilar oss. Det regnar idag. Det regnade hela natten. Vi hittade ett tjusigt paraply pa en tipp. Det var ganska tomt i granderna men det var lite mysigt. Drinkarna ar sa forfarligt goda sa dom fick oss att missa frukosten imorse. Det gjorde nog inget for jag tror man ater gula muffins till frukost. Vem ater gul muffins till frukost, sa torrt. Muffins ar faktiskt en av de trakigaste kakorna, jag kan inte se meningen till varfor den finns. Om det inte ar saser och andra saker i den. Da ar det en okej kaka, kanske en god. Maten ar jattegod. Igar at vi pitabrod som man fick fylla sjalva. Det var en halvbra ekonomisk ide for dom tror jag. Brodet foll isar. Glassen ar ocksa god.

Man packar alltid for mycket. Man har med sig massa trasor som man tanker "hur tanke jag har" om nar man kollar vad man ska ha pa sig. Man undrar varfor man har langbyxor och jacka med sig i Grekland. Sa ar det inte nu. Min vaska vagde 15 kilo men anda har jag ingen varm troja med mig! Ingen jacka, inga byxor som gar over knana. Det gor ju inget. Det ar lite kul. Men lite kallt nar det regnar kanske. Ikvall ska vi gora sangria och tapas har pa hostelet. Vinet kostade 5 kronor, det ar sakert jattegott!

Kommentarer
Postat av: emelie

word. muffins är det tråkigaste som finns, enbart en nödlösning om man är "nära döden hungrig".

2011-06-08 @ 16:28:37
Postat av: www.sslimshady.blogg.se

kolla in nya bloggen om eminem, ta del av nyheter, musik och annat kul! :D

2011-06-09 @ 16:11:23
URL: http://sslimshady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0