God helg

De bästa helgerna har man efter en tenta. Man kan inte göra något annat än att vara ledig. Och jag har verkligen varit ledig. Emelie berömde mina mojitos i fredags och jag kände att ja, vad kul att jag kan göra drinkar. Idag upptäckte jag att sockerpaketet var halvfullt. Då kanske det goda resultatet inte berodde på mig känner jag.

Idag svävar det i huvudet
. Försöker få några konkreta tankar att tänka men det vill sig inte. Inget fäster. Jag blir stressad men vet ju att dagar som idag existerar. Imorgon kanske jag fungerar relativt normalt igen och då är det ingen idé att hetsa upp sig över idag. Jag ska till Stockholm på onsdag och borde ordna upp praktiska tråkiga saker nu. En affärsresa skulle man kunna säga. Ingen nöjesresa även om jag ska klämma in nöjen i alla luckor. Det första nöjet blir Angelica på onsdag. Vi har 5 år att prata igenom.

Jag hittade en dread i fredags. Jag tror den satt fast någonstans.


Nu blir det favoritmat
hos Johanna och Morten. Jag sitter av tiden men nu kan jag strax promenera bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0